Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

πρακτικός οδηγός για μαμάδες και μπαμπάδες...απο τον Ρ. Ντραϊκωρς

·     Μη φοβάσαι να είσαι σταθερή μαζί μου, αυτό θα με κάνει να νοιώθω περισσότερη σιγουριά.
·     Μη με παραχαϊδεύεις . Ξέρω πολύ καλά πως δεν θα πρέπει να μου δίνεις οτιδήποτε ζητώ.
·     Μη με κάνεις να νοιώθω μικρότερος απ ότι είμαι , αυτό με κάνει να παριστάνω τον “σπουδαίο”.
·     Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο αν μπορείς. Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πεις, αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα ‘μαστε οι δυo μας.
·     Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη
είναι αμαρτήματα. Μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες. 
·     Μη με προστατεύεις από τις συνέπειες των πράξεών μου. Χρειάζεται να πάθω για να μάθω.
·     Μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα.
·     Μη μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις. Νοιώθω περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.
·     Μη με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις, γιατί θα ανακαλύψεις πως αρχίζω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.
·     Μη διανοηθείς ποτέ πως θα πέσει η υπόληψή σου αν μου ζητήσεις συγνώμη . Μια τίμια αναγνώριση ενός λάθους σου μου δημιουργεί πολύ θερμά συναισθήματα απέναντί σου .
·     Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.
·     Μην προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πως είσαι τέλεια και αλάνθαστη. Είναι σοκ για μένα όταν ανακαλύπτω πως δεν είσαι ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
·     Mην αναστατώνεσαι τόσο όταν σου λέω ότι «δεν σε χωνεύω». Δεν απευθύνομαι σε σένα αλλά στη δύναμη που έχεις να μου εναντιώνεσαι.
·     Μη ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σου είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπάθησε σε παρακαλώ.
·     Μη ξεχνάς πως δεν θα μπορέσω να αναπτυχθώ χωρίς κατανόηση και αγάπη.
Ρούντολφ Ντραϊκωρς